0216612617609120725026

انواع لیبل کالا

فهرست مطالب

در این مقاله به بررسی انواع لیبل کالا پرداختیم. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لیبل بی رنگ کالا

انواع لیبل‌های متنوعی بر روی کالاهای مختلف نصب می‌شوند که مدل بی‌رنگ از رایج‌ترین آن‌ها هستند. این مدل قابلیت خواندن محتوا چاپ شده از هر 2 سمت را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد؛ همچنین مقاومت خوبی در برابر رطوبت و پارگی دارد. استفاده از لیبل‌های شفاف بر روی کالاهایی مانند شیشه خودرو یا محصولات بی رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. امکان چاپ انواع محتواهای نوشتاری و تصویری به رنگ‌های مختلف بر روی لیبل‌های بی‌رنگ کالا وجود دارد.

لیبل متال یا Metal Label

این گزینه یکی از مقاوم‌ترین لیبل‌های کالا شناخته می‌شود که از ترکیب آلیاژ فلزهای مختلف به دست می‌آید. استفاده از لیبل‌های متال بر روی کالاهای متنوعی مانند قطعه‌های خودرو، لوازم خانگی و الکتروموتورها مشاهده می‌شود. مقاومت بالای این سری از لیبل‌ها در برابر تغییرات دمایی توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. چاپ لیبل

این لیبل‌ها تمامی خواص خود را در دماهای منفی ۴۰ درجه و مثبت ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد حفظ می‌کنند؛ همچنین مقاومت خوبی در برابر مواد شوینده از خود نشان می‌دهند. لیبل‌های متال در اغلب موارد دارای رنگ نقره‌ای هستند و در ساخت آن‌ها از ریبون رزین استفاده می‌شود. اطلاعات مهم و شناسه محصولات در اغلب موارد بر روی لیبل متال قرار می‌گیرند.

لیبل‌های کاغذی کالا

اگر به دنبال لیبل‌های کالا با ارزان‌ترین قیمت موجود هستید می‌توانید به سراغ برچسب‌های کاغذی بروید. این لیبل‌ها با داشتن تنوع انتخاب بالا دست شما برای تصمیم گیری را بازتر می‌کنند؛ به طوری که می‌توانید در انواع کاغذهای کلاسه نیمه گلاسه و مات با رنگ‌های مختلف لیبل کالا مورد نظر خود را سفارش دهید.

استفاده از لیبل‌های کاغذی کالا برای کوتاه مدت در محیط‌های خشک از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا با ظرف هزینه کم می‌توانید کیفیت چاپ و چسبندگی خوبی را داشته باشید. انواع محصولات مختلف مانند مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و غیره دارای برچسب‌های کاغذی در شکل‌های مختلف هستند.

لیبل پی‌وی‌سی یا پلی وینیل کلراید

متریال پایه به کار رفته در مدل‌های پی‌وی‌سی کالا نوعی پلاستیک با نام پلی وینیل کلراید است. مقاومت بالا این محصولات در برابر کشیدگی و تغییر دما تا ۸۰ درجه سانتیگراد ارزش استفاده از آن‌ها را افزایش می‌دهد. به کارگیری لیبل‌های پی‌وی‌سی بر روی کالاهای مختلف مانند مواد غذایی، قطعات خودرو لوازم آرایشی و بهداشتی به وفور مشاهده می‌شود.

لیبل وید برای نصب بر روی کالا

نوع دیگری از برچسب‌های مقاوم به تغییر دما تا ۸۰ درجه سانتی‌گراد و کشیدگی هستند که در اغلب موارد برای گارانتی محصولات استفاده می‌شوند. انواع لیبل‌های وید به صورت نقره‌ای و شطرنجی وجود دارند که در صورت کندن برچسب نقره‌ای کلمی وید انگلیسی بر روی کالا باقی می‌ماند؛ اما اگر از برچسب‌های وید شطرنجی استفاده کنید در صورت جدا کردن نقطه چین‌هایی بر روی کالا باقی می‌ماند. در هر 2 حالت برچسب نقره‌ای و شطرنجی وید امکان استفاده مجدد از لیبل وجود ندارد.

لیبل سکوریتی کالا

برچسب‌های سکوریتی کالا از مهم‌ترین موارد استفاده شده در بحث گارانتی و محتواهای امنیتی هستند. اعلام پیام‌های هشدار دهنده برای کالاهای پرخطر با استفاده از این لیبل‌ها انجام می‌شود. لیبل‌های سکوریتی کالا به برچسب‌های گچی نیز معروف هستند که در صورت تلاش به کندن آن‌ها با فرایند خرد شدن برچسب مواجه خواهید شد!

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *