0216612617609120725026

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

فهرست مطالب

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

 یکی از ابزارها برای تبلیغات و معرفی محصول و برندها، کاتالوگ‌ها هستند در گذشته شرکت‌ها برای طراحی کاتالوگ به یک طراح یا شخصی که در زمینه گرافیک مهارت و تجربه داشته باشد نیاز داشتند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این کار را می‌توانید با استفاده از بهترین نرم افزارهای، طراحی کاتالوگ انجام دهید و در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه های بالا نخواهد بود در ادامه این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین نرم افزارهای طراحی کاتالوگ اشاره کنیم، تا بتوانید بهترین طراحی کاتالوگ را برای برند خود انجام دهید.

معرفی 5 تا از بهترین نرم افزارهای طراحی کاتالوگ

  • نرم افزار طراحی کاتالوگ Adobe InDesign

اگر نیاز به یک نرم افزار برای انتشار دسک تاپ یا کامپیوتر داشته باشید که تقریبا بتواند تمامی کارها را انجام دهد قطعا پیشنهاد ما نرم افزار Adobe InDesign است .

با نرم افزار InDesign علاوه بر طراحی کاتالوگ می‌توان پوستر، کارت ویزیت، لوگو، کتاب، بروشور، لیبل، سر برگ و … را با آن طراحی کرد.

روند طراحی با این برنامه بسیار ساده بوده و شما به کمی متن و تصاویر نیاز دارید و رابط کاربری نرم افزار InDesign می‌تواند بقیه کارها را انجام دهد نکته قابل توجه در این برنامه این است که با تمامی برنامه‌های خانواده Adobe ادغام می‌شود و این باعث می‌شود که وارد کردن محتوا از Illustrator یا Photoshop  یک مزیت باشد. چاپ کاتالوگ

برخی موارد که شما می‌توانيد از  Adobe InDesign  انتظار داشته باشید:

  • پیشرفت های دسترسی PDF
  • قادر به پشتیبانی از یادداشت‌های پایانی که می‌تواند آنها را ارائه می‌دهد.
  • اکسپورت HTML
  • قادر به پشتیبانی از سبک‌های مختلف شی
  • توانایی پشتیبانی کامل از مدیریت متن در Creative Cloud Libraries
  • نرم افزار طراحی کاتالوگ Flipbuilder

نرم افزار طراحی کاتالوگ Flipbuilder یکی از بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ دیجیتال محسوب می‌شود، همچنین به دلیل اینکه بیشتر کسب و کارها علاقه به طراحی کاتالوگ به صورت PDF دارند این نرم افزار یکی از بهترین پیشنهادها برای این منظور است.

در واقع به وسیله این برنامه می‌توان اصول طراحی کاتالوگ صنعتی را انجام داد همچنین این برنامه قادر به بارگذاری در هر فضای اینترنتی می باشد و می‌توان در این نرم‌افزار طراحی‌های ساده  مانند ورق زدن کتاب‌های الکترونیکی را ایجاد کرد، همچنین روند کاری آن بسیار ساده بوده و برای حفظ کیفیت تصاویر و ویدئوها در کاتالوگ به ما کمک می‌کند.

برخی از ویژگی های این برنامه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • توانایی ورق زدن کتاب‌های الکترونیکی به آسانی
  • انتشار کاتالوگ با ویدئو ، صدا ، پیوندها و غیره
  • دارای الگوها و پس زمینه های پیش طراحی زیادی می‌باشد.
  • موبایل فرندلی- توانایی دسترسی به مخاطبان خود در همه دستگاه ها
  • Flip PDF

یکی دیگر از بهترین نرم افزارها نرم افزار Flip PDF است این نرم افزار قادر به برقراری ارتباط بین مخاطبان خود را با رسانه‌های تعاملی است.

این نرم افزار شامل ویژگی‌های زیادی است که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • ارائه شگفت انگیزی از الگوها، مضامین، صحنه‌ها و پس زمینه‌ها
  • پشتیبانی از عناصر تعاملی مثل پیوندها و رسانه های غنی
  • قادر به قرار دادن کاتالوگ در وبسایت خود در صورت تمایل
  • سفارشی کردن کاتالوگ خود با ظاهری عالی، همچنین می‌توانید به فیلم، صدا، نمایش‌های اسلایدی و موارد دیگر محتوای دیجیتال تزریق کنید.
  • همچنین Flip Pdf دارای خروجی HTML و Flash است و امکان اشتراک آفلاین و آنلاین را نیز دارد.
  • این نرم افزار یک سازنده دیجیتال حرفه ای بوده اما کار با آن آسان است.
  • MyBusinessCatalog

نرم افزار MyBusinessCatalog یک نرم افزار عالی برای طراحی محصولات است. همچنین زمانی که مشتریان شما برای بررسی محصولات به کاتالوگ نیاز داشته باشد این نرم افزار می‌تواند به شما کمک زیادی در این زمینه بکند.

شما با استفاده از این برنامه دیگر نیاز به کمک متخصصان که در این حوزه فعالیت می‌کنند و هزینه‌های هنگفت از شما دریافت می‌کنند ندارید.

در ادامه به بهترین ویژگی‌های این نرم افزار اشاره می‌کنیم:

  • نرم افزار MyBusinessCatalog دارای گزینه‌های مختلفی است که می‌تواند با توجه به تنظیمات برای شما امکان شخصی سازی کاتالوگ را فراهم کند.
  • شما به آسانی می‌توانید از طریق یک پایگاه داده ساده کاتالوگ ایجاد کنید.
  • این ابزار با فراهم کردن یک رابط کاربر پسند به شما امکان این را می‌دهد که بدون زحمت کاتالوگ‌های خود را ایجاد کنید.
  • این نرم افزار به شما کمک می‌کند که به طور خودکار پیوندهایی ایجاد کنید که مشتریان بالقوه شما را به طور مستقیم به صفحه محصولات بفرستد.
  • همچنین زمانی که قصد دارید آنها را برای فروشندگان ارسال کنید می‌توانید به آسانی، طرح‌های مختلفی مثل کاتالوگ با قیمت و بدون قیمت و کاتالوگ‌های بدون اطلاعات کسب و کار را ایجاد کنید.
  • یکی دیگر از مزایای این نرم افزار این است که می‌تواند کاتالوگ را به صورت خودکار به روز کرده و برای انجام این کار کافی است که هر از چند گاهی صفحه گسترده اکسل را به روز کنید و همچنین می‌توانید با این نرم افزار هر زمان که قصد دارید چیزی را تغییر دهید از دردسر طراحی مجدد کتابچه راهنمای خود گذر کنید.

به طور کلی استفاده از این نرم افزار به شما کمک می‌کند که محصولات شما بیش از حد جذاب شده و مشتریان از بهترین ارائه ها لذت ببرند.

  • نرم افزار طراحی کاتالوگ Catalog Machine

اگر در جستجوی یک برنامه برای طراحی کاتالوگ در لپ‌تاپ خود هستید می‌توانید نرم‌افزار Catalog Machine را در نظر بگیرید.

این نرم افزار امکان طراحی کاتالوگ به صورت آنلاین را به شما می‌دهد و شما می‌توانید کاتالوگ‌ها را به صورت PDF و آنلاین ایجاد کنید.

استفاده از این نرم افزار ساده بوده و اگر تجربه در زمینه طراحی نداشته باشید می‌توانید به راحتی کار با آن را یاد بگیرید.

نرم افزار Catalog Machine نرم افزاری بسیار سریع بوده و به دلیل رمزگذاری SSL باعث می‌شود که داده‌های شما کاملا ایمن باشد.

همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری نیز دارد و زمانی که مشکلی پیش بیاید به راحتی می‌توان نسخه پشتیبان موجود را جایگزین کرد.

این نرم افزار به دلیل اینکه یک سرویس آنلاین است از همکاری به طور کامل پشتیبانی می‌کند به همین علت شما به راحتی میتوانید با چندین تیم و پروژه کار کنید.

همچنین در مورد سفارشی سازی می‌توان گفت که شما کنترل کاملا خلاقانه ای بر روی داده ها و تصاویر محصولات خواهید داشت. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و پرونده های CSV محصولات خود را وارد کنید. البته برای تغییر، همه داده ها همیشه در دسترس هستند و شما می‌توانید به راحتی اطلاعات هر محصول را تغییر دهید.

همچنین شما می‌توانيد از ابتدا مراحل طراحی،  قالب های خود را آماده کنید یا می‌توانید از طرح های آماده موجود برای صفحات کاتالوگ که در نرم افزار موجود است استفاده کنید.

به طور کلی نرم افزار Catalog Machine یک نرم افزار سازنده جامع کاتالوگ است و یک ابزار ساده و قدرتمند محسوب می‌شود و یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی کاتالوگ به حساب می‌آید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ اشاره کردیم و ۵ مورد از بهترین نرم افزارهای طراحی کاتالوگ را معرفی کردیم تا شما در زمان طراحی یک صفحه به راحتی بتوانید با استفاده از این نرم افزار یک کاتالوگ عالی را طراحی کنید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *