0216612617609120725026

چاپ استند و بنر

فهرست مطالب

تبلیغات و چاپ استند

امروزه تبلیغات به روش های فیزیکی و دیجیتالی در سرتاسر جهان در حال افزایش است و به دلیل بازخورد زیاد از سوی افراد جامعه روز به روز در حال گسترش می باشد.در این مقاله قصد داریم راجب چاپ استند که یکی از روش های تبلیغات بصورت فیزیکی است صحبت کنیم. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

اگر شما جزو افرادی هستید که قصد چاپ بنر و استند را دارد می توانید با مراجعه به سایت چاپ نوین به راحتی استند مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید و یا می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۶۱۷۶ / ۰۹۳۸۲۲۲۲۵۹۰ تماس حاصل فرمایید.

استند چیست؟

استند نوعی روش فیزیکی تبلیغ، برای نمایش در آوردن محصول و برند است. استند در ابعاد بزرگ همراه با پایه نگهدارنده در معرض دید مردم قرار می گیرد و طراحی گرافیکی صفحه و متن استفاده شده در آن تاثیر فوق العاده ای در جذب و جلب توجه مردم دارد.

همچنین استندها بر اساس نوع، جنس و مکان هایی که در آن قرار می گیرند به انواع و اقسام تقسیم بندی میشوند.

دسته‌بندی استند ها بر اساس جنس:

  1. استند فلزی
  2. استند پارچه ای
  3. استند تزریقی
  4. استند چوبی
  5. استند پلکسی

انواع استند های غیر تجاری رایج:

  • استند تکوینی
  • استند تبلیغاتی سیاسی
  • استند مد
  • استند شرکتی
  • استند کمپین
  • استند موضوعی

چاپ بر روی استند چگونه است ؟

استند از نظر چاپ به ۲ دسته فضای باز (Outdoor) و فضای داخلی (Indoor) تقسیم میشوند.

Outdoor: برای این نوع فضاها چاپ بر روی بنر، سولیت و PVC انجام میشود که به شما امکان استفاده از استند در فضاهای خارجی که در معرض باد و باران و نور آفتاب هستند را می دهد. مزیت این نوع چاپ دوام و مقاومت بالای استند است که هزینه بالاتری نیز دارد.

Indoor: در این نوع استند چاپ  بر روی کتد و با استفاده از لمینیت چاپی با کیفیت ایجاد میشود که جذابیت زیادی دارد.

چند نکته در هنگام خرید استند:

  • هنگام خرید بنر و استند آنها را از یک چاپخانه تهیه کنید چرا بین بنر و استند هماهنگی بیشتری ایجاد میشود و از لحاظ قیمتی نیز به نفع شما است.
  • با اینکه استندها عمر طولانی دارند و بنر روی آن ها قابل تعویض است، اگر سازه استند خود را هوشمندانه و با کیفیت انتخاب کرده باشید، تا سالیان دراز از خرید مجدد بی نیاز خواهید بود.
  • در صورتی که طراحی بنر بر عهده خود شماست حتما به نکات فنی و تکنیکی از قبیل حاشیه گذاری، انتخاب رنگ، اندازه متن و… توجه داشته باشید.
  • اگر قصد استفاده دفتری از بنر و استند را ندارید و قرار است محصول در نمایشگاه های مختلفی حاضر شود، حتما به همراه چاپ خود، کیف مخصوص استند را نیز سفارش دهید.

چند ویژگی استندها

  1. قابلیت استفاده از دو طرف استند.
  2. از لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند.
  3. قابلیت نصب، راه اندازی و حمل آسان و سریع.
  4. تنظیم ارتفاع و عرض بر اساس سلیقه.
  5. عدم محدودیت در قالب و فرم.
  6. قابلیت طراحی بر اساس نیاز و سلیقه مشتری

چاپ بنر

به دلیل انعطاف بالا و نصب راحت در هر جایی از شهر  چاپ بنر یکی از محصولات کاربردی برای اعلام بیانیه و یا تبلیغات برای جلب توجه مشتریان برای شروع کسب و کار می باشد. چاپ بنر بر روی پارچه با جنس های مختلف و با عنوان هایی همچون بنر تسلیت , بنر حج ,  بنر کربلا و یا بنر های تبلیغاتی صورت می گیرد. چاپ بنر از جمله روش های مقرون به صرفه در زمینه تبلیغات هر نوع کسب و کاری می باشد.

طراحی اصولی و استاندارد بنر از مهم ترین عوامل موثر در کیفیت بنر چاپی می باشد. طراحی بنر ها توسط نرم افزار های برداری مانند کورل دراو و یا ایلوستریتور صورت می گیرد.

چاپ نوین

در نهایت گفتنی است که انتشارات چاپ نوین به عنوان سامانه چاپ انواع بنر، چاپ بروشور، چاپ عکس، شاسی، رول آپ، کارت پستال، چاپ کاتالوگ، چاپ جزوه و… آماده ارائه هر گونه خدمات در اسرع وقت به مشتریان خود می باشد.برای اطلاعات بیشتر راجب چاپ می توانید به سایت نوین چاپ مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۱۲۶۱۷۶ – ۰۹۳۸۲۲۲۲۵۹۰

سوالات متداول

اندازه استاندارد استندهای ایکس یا فلکه ای چقدر است؟

اندازه آنها ۲۰۰*۹۰ و ۱۷۰*۶۰ می باشد.

اندازه استند رول آپ پایه پهن در حالت استاندارد چقدر است؟

۸۵*۲۰۰ است که بنابر نیاز قابلیت ساخت استندهایی در ابعاد بالاتر یا پایین‌تر وجود دارد .

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *