0216612617609120725026

چاپ عکس و شاسی

زمان تحویل محصولات چاپی حداقل یک روز کاری می باشد.

16/000 تومان850/000 تومان

  • امکان چاپ رنگی و سیاه سفید
  • برای اطلاعات بیشتر با شماره های 02166938942 و 02166126176 تماس بگیرید.

توضیحات

چاپ عکس روی تخته شاسی در مواردی همچون عکاسی های مربوط به مراسم های عروسی و تولد ها و یا ثبت لحضات شیرین خانوادگی در ابعاد مختلفی صورت می گیرد. چاپ عکس و شاسی می تواند گلاسه، کوتد و یا چاپ فوتو گلاسه در ضخامت های مختلف شاسی ها 8 میلی متر ، 15 میلی متر و یا 30 میلی متر به بالا با چاپ با کیفیت و قیمت مناسب بسیار سریع در چاپ نوین انجام می گیرد. خاطرات خود را با چاپ عکس در چاپ نوین ماندگار کنید.

چاپ عکس و استفاده از تکنیک‌ها و فناوری‌های مختلف یکی از صنایع مهم و پرطرفدار در دنیای امروز بشر است. پیشرفت‌های گسترده در این صنعت باعث چاپ عکس‌های مختلف بر روی سطوح گوناگون مثل بنرها، پوسترها، کارت‌های تبریک و لوازم تبلیغاتی شده است. دقت بالا و دانش لازم در این زمینه باعث چاپ عکس با بهترین کیفیت با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و گوناگون امروزی شده است.

چاپ عکس

وقتی نوبت به ثبت لحظات شما در یک آلبوم عکس شخصی می رسد. ابعاد و سایز و شفافیت رنگ ها واقعا مهم است. ما عکس های شما را در سایز دلخواه شما با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در سریعترین زمان ممکن چاپ می کنیم.

چاپ شاسی

شما می‌توانید در چاپ نوین براحتی با ارزانترین قیمت عکس های خود را روی شاسی چاپ کنید تا ماندگاری آن بالاتر شود و نیازی به قاب هم نداشته باشد. ما از دو نوع شاسی سبک و چوبی برای عکس ها استفاده می‌کنیم. شاسی سبک وزن که به فوم برد معروف است و از جنس  پلی استایرن است و در دو طرف آن کاغذ چسبیده است.

چاپ عکس حرفه‌ای

برای چاپ عکس‌های باکیفیت و حرفه‌ای باید برخی از تکنیک‌های مهم در این زمینه را اعمال نمایید:

·       استفاده از مواد باکیفیت بالا

به‌کارگیری مواد و ابزار مرغوب، باعث چاپ عکس با بالاترین کیفیت خواهد شد. استفاده از کاغذهای با روکش ویژه و جوهرهای باکیفیت به‌عنوان دو ابزار مهم در این زمینه باعث خلق عکس‌های با رنگ‌های واقعی و زنده خواهد شد.

·       استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته

بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا مانند پرینترهای با رزولوشن بالا و قابلیت تنظیم عکس، در کنار فناوری‌های جدید مانند چاپ سه‌بعدی و چاپ نوری از دیگر موارد در چاپ عکس حرفه‌ای خواهد بود.

·       استفاده از نرم‌افزارهای حرفه‌ای

با به‌کارگیری نرم‌افزارهای روز دنیا باقدرت تنظیم رنگ، تنظیم کنتراست و تاریکی، حذف نویز و افزایش وضوح تصویر باعث افزایش کیفیت چاپ عکس حرفه‌ای خواهید شد.

چاپ عکس روی شاسی

یکی از پرکاربردترین نوع چاپ عکس در حال حاضر بر روی سطوح، اشیا و تخته شاسی انجام می‌شود. به‌ کارگیری یک روش مدرن و امروزی با چاپ عکس بر روی تخته شاسی که از جنس چوب، PVC، MDF فوم، آلومینیوم، فوم برد، کامپوزیت و… است، باعث شده که بسیاری از کاربران این گزینه را برای چاپ عکس‌های خود و ثبت خاطرات انتخاب کنند. با چاپ این روش عکس دیگر نیازی به قاب گرفتن عکس‌های خود ندارید. چرا که با استفاده از تخته شاسی‌ها با ابعاد مختلف می‌توانید عکس خود را در یک قاب چوبی چاپ کنید. در این روش چاپ، سطح روی تخته شاسی از یک‌لایه چسب مخصوص پوشانده شده که عکس موردنظر شما بر روی این سطح چاپ و یا پرس خواهد شد. در این سبک جدید چاپ عکس، هیچ‌گونه محدودیتی چاپی وجود ندارد و شما قادر خواهید بود هر عکسی را بر روی شاسی موردنظر چاپ کنید.

چاپ عکس فانتزی

یکی از سبک‌هایی که بسیار موردتوجه نسل جدید قرار گرفته خلق و چاپ عکس فانتزی است. همان‌طور که می‌دانید عکس‌های فانتزی بر اساس سوژه‌های خیال و غیرواقعی خلق می‌شوند. با استفاده از تکنولوژی DigItal art شاهد پیشرفت گسترده در تولید و خلق عکس‌ها و طرح‌های فانتزی هستیم. چاپ عکس فانتزی نیز با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب با بالاترین سطح کیفی فراهم است. پیشرفت‌های گسترده در صنعت چاپ و بهره‌مندی از این تکنولوژی‌ها باعث تنوع بالا همراه باکیفیت و افزایش سرعت چاپ عکس‌ها با سبک و مدل‌های مختلف شده است. در حال حاضر استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی و چاپ نوری به‌عنوان دو روش نوین در چاپ عکس‌های مختلف به شمار می‌رود.

جمع‌بندی

امروزه شاهد تحولات گسترده در صنعت چاپ عکس هستیم. بهره‌مندی از ابزار و فناوری‌های مختلف در کنار استفاده از مواد مرغوب در چاپ، باعث خلق آثار باکیفیت و بی‌نظیری در این زمینه شده است. استفاده از تکنیک‌های مختلف در چاپ عکس باعث چاپ عکس‌های مختلف بر روی سطوح گوناگون مثل بنرها، پوسترها، کارت‌های تبریک و لوازم تبلیغاتی شده است. خلق تصاویر باکیفیت بالا و رنگ‌های زنده، حاصل استفاده از تجهیزات پیشرفته و چاپگرهای حرفه‌ای در چاپ عکس است.

3/5 - (2 امتیاز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ عکس و شاسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات مشابه در چاپ نوین chapenovin.com
برخی نمونه کار های چاپ شده در چاپ نوین chapenovin.com