0216612617609120725026

چاپ کاتالوگ ارزان

فهرست مطالب

چاپ کاتالوگ ارزان

چاپ کاتالوگ ارزان: امروزه کاتالوگ ها یکی از محرک های اصلی فروش ورودی هستند. این خبر بسیار خوبی برای شما است، با این حال، شما نیاز به کاتالوگی دارید که مقرون به صرفه و هنرمندانه ساخته شده باشد، بدون اینکه ارزان به نظر برسد.

طراحی منحصر به فرد کاتالوگ

خوانندگان مشتاقانه منتظر دریافت یک کاتالوگ تمام رنگی با طراحی زیبا هستند. چاپی که واقعاً چشم آنها را خشنود می کند. متأسفانه کاتالوگی که ارزان به نظر می رسد معمولاً هنگام ورود به سطل زباله بسته می شود.

اگر می‌خواهید با کاتالوگی به مشتریان یا مشتریان خود دسترسی پیدا کنید که آنها بی‌صبرانه منتظر دریافت پست هستند، تلاش‌های بازاریابی خود را برای کیفیت پایین‌تر هدر ندهید!

طراحی استاندارد کاتالوگ با بودجه شما

ما طیف وسیعی از گزینه ها را داریم که با بودجه شما مطابقت دارد و مشتریان شما را در آن صفحات ورق می زنند. برخی از این گزینه ها عبارتند از:

  • کاغذ ترجیحی ضخیم تر، با کیفیت بالا ، کاغذ براق
  • چاپ سازگار با محیط زیست روی کاغذ محتوای بازیافتی
  • اندازه و گزینه های تاشو چندگانه، از جمله سفارشی
  • چرخش عجله و اندازه های متعدد در دسترس هستند

چاپ دیجیتال برای محتوای کارت کوتاه یا منحصر به فرد در هر رک با  داده های متغیر در دسترس است

مرکز چاپ نوین، با دانستن اینکه یک بسته نرم افزاری را در کاتالوگ های با کیفیت بالا ذخیره کرده اید، می توانید خیالتان راحت باشد. مشتریان شما مشتاقانه صفحات چشم نواز کاتالوگ شما را ورق می زنند در حالی که چاپ ارزان رقبای شما در سطل زباله فرو می رود.

و مانند همیشه، طراحان گرافیک ما خوشحالند که کاتالوگ شما را برای شما طراحی کنند تا برنامه شما و همچنین بودجه شما صرفه جویی شود. استانداردهای خود را کاهش ندهید اما هزینه خود را کاهش دهید.

به ما اجازه دهید کاتالوگ هایی با کیفیت بالا و ظاهر حرفه ای برای شما ایجاد کنیم و مشتریان شما هرگز متوجه نخواهند شد که چقدر پس انداز کرده اید!

چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید؟

به دنبال بروشور ، کارت پستال ، کارت ویزیت ، کاتالوگ یا چیز دیگری هستید؟ پس، شما به جای مناسب آمده اید!

چاپ تمام رنگی روش دیگری است که می توانید با مرکز چاپ نوین در بودجه خود صرفه جویی کنید. بسیاری از مشتریان ما متعجب می شوند وقتی که متوجه می شوند چاپ مواد آنها به صورت تمام رنگی برای ما مقرون به صرفه تر از چاپ یک یا دو رنگ است.

ما همچنین انواع اندازه‌ها و گزینه‌های تاشو را ارائه می‌دهیم، بنابراین می‌توانید آن بروشور یا کارت پستال چاپ سفارشی زیبا (یا هر چیزی که روی کاغذ نیاز دارید!) را بدون پرداخت هزینه چاپ سفارشی دریافت کنید. برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

در مورد ورق زدن کاتالوگ چیز خاصی وجود دارد. از چرخاندن محصولاتی که دوست دارید تا پیدا کردن صفحات برای دوستان و خانواده، کمی شخصی تر از پیمایش بی پایان مرتبط با خرید آنلاین است.

با انتخاب از میان طیف وسیعی از سبک‌ها و پوشش‌ها، انواع کاغذ و وزن، اندازه‌های تزئینی، و گزینه‌های صحافی، کاتالوگی را به مشتری خود بدهید که ارزش مرور را داشته باشد.

پیشنهاد خود را در چاپ کاتالوگ ارزان و با کیفیت ارائه دهید

چاپ کاتالوگ بهترین راه برای ارائه طیف وسیعی از محصولات شماست. کاغذ چاپ هنری ما عکس‌های خیره‌کننده‌ای به‌دست می‌آورد، به‌صورت اختیاری با روکش مات یا براق. ما چاپ آنلاین کاتالوگ با تعداد صفحات دلخواه شما به همراه جلد را ارائه می دهیم. هیچ حداقل مقداری برای سفارش چاپ کاتالوگ وجود ندارد.

صحافی کاتالوگ با چسب گرم

ما سه نوع صحافی را برای تبدیل صفحات تک به یک کاتالوگ ارائه می دهیم. دو نوع اتصال چسب از چسب گرم یا PUR استفاده می کنند. چسب گرم یک ماده ترموپلاستیک است که هنگام استفاده بر روی ورق های کاغذ داغ و مایع است و با سرد شدن جامد می شود . این روش چسب این مزیت را فراهم می کند که زمان خشک شدن یا سرد شدن حذف می شود و به محصولات اجازه می دهد تا به زودی پس از آن جدا شوند.  در نتیجه، ما می‌توانیم کاتالوگ یا جزوه شما را در کمترین زمان چاپ، صحافی و ارسال کنیم. PUR.، در مقابل، یک چسب واکنشی است که با بیرون کشیدن رطوبت از هوا جامد می شود. مانند اتصال ذوب داغ، چسب PUR به صورت گرم اعمال می شود، اما در دمای پایین تر. از این رو، اتصال PUR برای مواد حساس به حرارت بهتر از چسب ذوب داغ مناسب است . یکی دیگر از موارد مثبت چسب PUR این است که از چسب ذوب داغ قوی تر و بادوام تر است. بنابراین ما صحافی چسب PUR را برای چاپ کاتالوگ آنلاین کاغذهای با وزن بالا توصیه می کنیم.

کاتالوگ های صحافی دوخته شده

صحافی دوخته شده بادوام ترین روش صحافی در نظر گرفته می شود . به‌جای صحافی کامل با ذوب داغ و PUR ، صحافی دوخته شده از نخ‌های متعددی برای دوختن ورق‌های کاغذ یک تکه به صورت مکانیکی استفاده می‌کند. بر این اساس، کاتالوگ های صحافی دوخته شده از دفترچه های صحافی کامل دوام بیشتری دارند و از این رو برای استفاده های سنگین مناسب تر هستند. یکی دیگر از مزایای صحافی دوخته شده، قابلیت باز شدن صفحات است. چاپ کاتالوگ همراه با دوخت نخ ظاهری برتر را ارائه می دهد.
آیا می خواهید یک کمپین را تبلیغ کنید و اطلاعات تماس را در میان بگذارید یا یک جشنواره تخفیف ارائه دهید؟ پس ما، چاپ کاتالوگ را نیز توصیه می کنیم .

سوالات متداول برای کاتالوگ

آیا می توانم قبل از سفارش چاپ کاتالوگ خود یک نمونه کاغذ یا نسخه تستی دریافت کنم؟

بله از قبل کتاب نمونه کاغذی ما را سفارش دهید. این به شما تصور دقیقی از ظاهر و   gsm  انواع کاغذ مورد استفاده در طیف محصولات ما می دهد. علاوه بر این، می توانید یک نسخه کنترلی را چاپ کرده و با هزینه کمی برای شما ارسال کنیم. پس از ارسال اطلاعات چاپی، می توانید از این گزینه استفاده کنید. ترتیب صحیح همه صفحات را بررسی کنید، فاصله را تنظیم کنید یا مطمئن شوید که نوع صحافی با پروژه شما مطابقت دارد.

نکاتی برای طراحی جذاب کاتالوگ

صفحه اول لحن کل کاتالوگ شما را تعیین می کند. این اولین برداشتی هست که می تواند محصول شما را ارائه یا خراب کند، تعیین می کند. جمله بندی، و انتخاب تصاویر کلیدی را آگاهانه طراحی کنید.

برای فهرست مطالب، وضوح ضروری است. با استفاده از تورفتگی‌ها و نام‌گذاری منطقی همه دسته‌ها، روی یک ساختار قابل درک تمرکز کنید. همچنین، استفاده از کدهای رنگ در هر بخش را در نظر بگیرید.

یک کاتالوگ با کیفیت بالا باید شامل موارد زیر باشد:

استفاده هوشمندانه از بخش های مختلف محتوا و فضای خالی

  • به قوانین طراحی CI خود پایبند باشید
  • نکات برجسته، جوایز یا پیشنهادات ویژه
  • استفاده آگاهانه از فضای سفید
  • تهیه فهرست کلیدواژه
  • توضیح ساده از فرآیند سفارش
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *