0216612617609120725026

رول آپ و استند

زمان تحویل محصولات چاپی حداقل یک روز کاری می باشد.

۵۰۰/۰۰۰ تومان۲/۹۰۰/۰۰۰ تومان

  • سایز 90 * 200 سانتی متر میباشد.
  • برای اطلاعات بیشتر با شماره های 02166938942 و 02166126176 تماس بگیرید.

توضیحات

رول آپ و استند ها بنر های نمایشگاهی اند. کاربرد آن نمایش تبلیغات شما در ابعاد بزرگ است. و برای استفاده در نمایشگاه ها، کنفرانس ها، فروشگاه های خرده فروشی یا در هر ساختمان عمومی ایده آل است. استفاده از آنها آسان است و برای حمل و نصب یک نفر کافیست. برای عرض های بالای ۲۴۰ هم یک کیف دستی دارد و جابجایی آن ساده است. اگر به دنبال بنر یا استند موقتی هستید می‌توانید از رول آپ استفاده کنید. اگر پایه های استند برای مجموعه شما دردسر ساز است رول آپ گزینه مناسبی است.

چاپ رول آپ و استند

چاپ رول آپ و استند برای انواع اهداف تبلیغاتی، آموزشی و اجتماعی به کار می‌رود که با توجه به نیاز خود می‌توانید از ابعاد مختلف استفاده کنید. چاپ بنر رول آپ استند با تکنولوژی دیجیتال و بر روی انواع سطوح چاپی مانند پروپیلن، وینیل و سولیت انجام می‌شود. رول آپ و استند از یک سازه و بنر چاپی تشکیل شده است که استحکام بالایی دارد.

آشنایی با رول آپ و استند

این وسیله بهترین استند تبلیغاتی است که در موقعیت‌های مختلف مانند تبلیغات همایش‌ها نمایشگاه‌ها و غیر از آن استفاده می‌شود. رول آپ و استند از پایه آلومینیومی با استحکام بالا در کنار یک چاپ با کیفیت تشکیل شده است که به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کرده و در مواقع نیاز جمع کنید. برای چاپ بنرهای رول آپ و استند از پارچه یا وینیل استفاده می‌شود که با استفاده از چاپ دیجیتال انواع تصاویر و محتواهای مختلف بر روی آن چاپ می‌شوند.

بنر چاپ شده که بر روی پایه آلومینیومی قرار می‌گیرد کیفیت چاپ بالایی دارد و در موقعیت‌های مختلف می‌توانید از آن برای جذب توجه مخاطبان استفاده کنید. جمع شدن دورانی بنر درون پایه آلومینیومی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت رول آپ و استند است که هیچ آسیبی به بنر چاپ شده هنگام جمع کردن وارد نمی‌شود. کار کردن با رول آپ به راحتی و بدون هیچ ابزار و تجهیزات منحصر به فردی امکان‌پذیر است؛ به طوری که برای باز کردن آن کافی است بنر را از پایه آلومینیومی در قسمت پایینی استند به بالا بکشید.

رول اپ و استند در رنگ‌های مختلف مشکی و نقره‌ای وجود دارند که با توجه به دکوراسیون محیط مورد نظر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. استند رول آپ  از ۲ بخش سازه و چاپ تشکیل می‌شود که میله و پایه‌های آلومینیومی یا پلاستیکی استحکام خوبی را برای بنر چاپ شده فراهم می‌کنند. انواع محیط‌های مختلف مانند سالن‌های کنفرانس، همایشگاه، دانشگاه‌ها، اداره‌ها نمایشگاه‌ها و موقعیت‌های تبلیغاتی برای استفاده از استند رول آپ مناسب هستند.

چاپ انواع رول آپ استند

برای چاپ انواع رول آپ استندهای موجود در بازار از چاپ دیجیتال استفاده می‌کنند و وضوح تصویر بالایی برای شما فراهم می‌شود؛ همچنین امکان استفاده از چاپ دیجیتال بر روی انواع سطوح مختلف مانند پارچه و وینیل وجود دارد. رول آپ استندهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها در موقعیت‌های منحصر به فرد خود به کار می‌روند. در ادامه چاپ چند مورد از رایج‌ترین رول آپ استندهای موجود در بازار را بررسی می‌کنیم.

  • چاپ رول آپ استند یک طرفه رایج‌ترین مدل موجود در بازار است که فرایند چاپ تنها بر روی یک طرف بنر انجام می‌شود.
  • انواع رول آپ استند ۲ طرفه نوع دیگری از این وسیله تبلیغاتی است که چاپ بر روی هر ۲ طرف بنر انجام می‌شود.
  • استند رول آپ گردان یکی دیگر از مدل‌های رایج در این زمینه است که با استفاده از یک موتور چرخشی کوچک بنر چاپ شده هموار در حال گردش است؛ بنابراین در یک استند واحد می‌توانید تعداد زیادی محتوا یا تصاویر را در دید مخاطبان قرار دهید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنید.
  • استند رول آپ آویز ویژگی‌های مشابه نمونه‌های گردان را دارد می‌تواند حجم بالایی از محتوا یا تصاویر را در اختیار رهگذران قرار دهد؛ اما تفاوت اصلی این مدل با استند رول آپ گردان قابلیت نصب بر روی دیوار و نداشتن پایه است.

چاپ رول آپ استند

برای تولید انواع بنرهای استند رول آپ از روش‌های چاپ دیجیتال استفاده می‌شود که برای تولید این محصول اختصاصی شده‌اند. چاپ کوتد نت یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ بنر استند رول آپ محسوب می‌شود که می‌توانید انواع محتواهای تصویری و متنی را بر روی کاغذ چاپ کنید. برای استحکام بیش‌تر بنر از یک لایه لمینت بر روی کاغذ چاپ شده استفاده می‌شود تا محصول را در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و نور خورشید محافظت کند. لایه لمینت استفاده شده در این زمینه با توجه به سلیقه مشتری مات یا براق انتخاب می‌شود.

چاپ سافت مدیا روشی جدید برای ساخت انواع رول آپ و استندهای مختلف است که با صرف هزینه‌ای کم‌تر می‌توانید نتیجه‌های مطلوبی را داشته باشید. هزینه نهایی انجام این روش برای چاپ رول آپ در مقایسه با کتد و لمینت نصف قیمت است؛ اما این موضوع تاثیر چندانی بر روی کیفیت محصول ندارد و می‌توانید بهترین کیفیت را با این روش تجربه کنید.

سطوح چاپ رول آپ و استند

متریال‌های مختلفی برای چاپ انواع بنرهای رول آپ و استند به کار می‌روند که رایج‌ترین آن‌ها پروپیلن یا به اختصار پ پ است. این یال یک نوع پی‌وی‌سی مقاوم برای چاپ انواع بنرهای تبلیغاتی است که با صرف هزینه پایین می‌توانید از آن استفاده کنید. پایه آبی جوهر استفاده شده در این مدل یکی از بارزترین معایب محسوب می‌شود که در برخورد با آب رنگ محتوا چاپ شده بر روی بنر می‌رود.

اگر به دنبال مقاومت بالاتر در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت هستید بهتر است به سراغ چاپ سولیت بروید. این متریال یک نوع پی‌وی‌سی مقاوم است که در مقایسه با پروپیلن ضخامت بیش‌تری دارد؛ همچنین در برخورد با آب استحکام خود را حفظ کرده و رنگ خود را از دست نمی‌دهد. انواع پارچه یا وینیل‌ها نیز برای چاپ رول آپ و استند به کار می‌رود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

ابعاد چاپ رول آپ

رول آپ و استند‌های موجود در بازار با طول استاندارد ۲ متر تولید می‌شود و تمام تغییرات آن‌ها در زمینه عرض بنر می‌باشد؛ به طوری که با توجه به فضا و موقعیت خود می‌توانید از انواع عرض‌های مختلف در این زمینه استفاده کنید. عرض ۸۵ سانتی متر یکی از رایج‌ترین ابعادی است که برای تولید انواع رول آپ و استندهای مختلف استفاده می‌شود. ابعاد دیگری مانند  ۸۵*۲۰۰ ، ۱۲۰*۲۰۰، ۱۵۰*۲۰۰، ۲۰۰*۲۰۰، ۲۵۰*۲۰۰ و ۳۰۰*۲۰۰ برای چاپ استند رول آپ رایج هستند.

نکات مهم در چاپ رول آپ استند

برای چاپ رول آپ و استند باید فایل آماده‌ای را به چاپخانه تحویل دهید تا پس از تعیین فرایند و سطوح چاپ بنر شما آماده شود. رعایت برخی نکات در زمینه آماده سازی فایل اولیه و تعیین ویژگی‌های چاپ موضوع مهمی است که کیفیت نتیجه نهایی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد؛ بنابراین در ادامه برخی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام چاپ رول آپ و استند باید به آن توجه کنید را بررسی می‌کنیم.

  • پیش از ثبت سفارش فضا و موقعیت را در نظر بگیرید و ابعاد دقیقی را به چاپخانه تحویل دهید تا از بروز اشتباه‌های فنی در این زمینه جلوگیری شود.
  • برای چاپ محتوا بر روی بنر رول آپ ۵ سانتی‌متر از چپ، راست و بالا فاصله بگیرید؛ همچنین فاصله محتوا اصلی از ضلع پایینی باید حدود ۱۲ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.
  • از فرمت‌های فایل مناسب و شناخته شده توسط انواع چاپگر استفاده کنید تا امکان شناسایی آن فراهم شود.
  • چاپخانه‌ای با بهترین تعرفه‌های قیمت و بالاترین کیفیت را برای ساخت استند رول آپ انتخاب کنید.

سخن پایانی

چاپ رول آپ و استند برای انواع محیط‌های مختلف دانشگاهی اداری، همایش و تبلیغاتی انجام می‌شود با استفاده از آن می‌توانید توجه مخاطبان را جلب کنید‌. این ابزار تبلیغاتی از یک سازه آلومینیومی و بنر تشکیل می‌شود که برای تولید بخش چاپی از روش‌های دیجیتال کمک می‌گیرند. سطوح چاپ مختلفی مانند وینیل، سولیت، پروپیلنت و انواع پارچه برای تولید بنرهای رول آپ و استند مناسب هستند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رول آپ و استند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات مشابه در چاپ نوین chapenovin.com
برخی نمونه کار های چاپ شده در چاپ نوین chapenovin.com