0216612617609120725026

چاپ کارت پستال

زمان تحویل محصولات چاپی حداقل یک روز کاری می باشد.

۱۰/۰۰۰ تومان۱۸/۰۰۰ تومان

  • امکان چاپ رنگی و سیاه سفید
  • جنس کاغذ سفارشی
  • برای اطلاعات بیشتر با شماره های 02166938942 و 02166126176 تماس بگیرید.

توضیحات

کارت پستال از فانتزی ترین و زیباترین کارت تبریک و گرامی داشتن مناسبت هاست. اگر قصد دارین در مناسبت های مختلف مانند: عید نوروز، عید غدیر، شب یلدا، مراسمات تقدیر و تشکر و … کارت پستالی به عنوان یادبود اهدا کنید، میتوانید برای چاپ کارت پستال سفارشی  به چاپ نوین مراجعه نمائید.

طراحان ما در چاپ نوین برای شما عزیزان طرح های متنوع مطابق سلیقه شما را اجرا میکنند. شما میتوانید طرح های خود را با کاغذ های مختلف سفارش دهید. ما در مجموعه چاپ نوین برای شما عزیزان که قصد چاپ کارت پستال در تیراژ بالا را دارید این امکان را فراهم کردیم تا با کیفیت بالا و پاینترین قیمت برای شما کارت پستال های مناسبتی شیک و جذاب طراحی و چاپ کنیم.

 کارت پستال

چاپ کارت پستال و چاپ کارت دعوت برای مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود که می‌توانید به صورت آماده یا سفارشی از آن‌ها استفاده کنید. نمونه‌های آماده در شهر کتاب یا فروشگاه‌های اینترنتی موجود هستند که با توجه به موقعیت و مناسبت می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. تهیه یک کارت پستال سفارشی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای هدیه دادن از آن استفاده کنید؛ در این شرایط با دادن اطلاعات مورد نظر در زمینه چاپ کارت پستال محصول مورد نظر برای شما تهیه می‌شود.

کارت پستال از کجا بخرم

تنوع بالا کارت پستال‌های موجود انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند و با توجه به موقعیت و شخص مورد نظرتان می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. مراکز فروش متعددی در زمینه عرضه اختصاصی کارت پستال فعالیت می‌کنند که بهترین گزینه برای تهیه‌ این اقلام هستند؛ همچنین برای مشاهده تنوع بالا در این زمینه می‌توانید به نزدیک‌ترین شهر کتاب منزل خود مراجعه کنید.

فروشگاه‌های اینترنتی یکی دیگر از راه‌های موجود برای خریداری کارت پستال هستند که به دلیل تنوع بالا دست شما برای تصمیم گیر را بازتر می‌کنند. در این شرایط با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه کالاهای موجود می‌توانید بهترین کارت پستال را با توجه به مناسبت و موقعیت خود انتخاب کنید. رقابت تنگاتنگ در زمینه قیمت فروشگاه‌های اینترنتی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این روش است که می‌توانید بهترین گزینه را با پایین‌ترین قیمت سفارش دهید.

کارت پستال سفارشی

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید در کنار هدیه به فرد مورد علاقه‌تان از آن استفاده کنید کارت پستال سفارشی است؛ زیرا می‌توانید تمامی فانتزی‌ها و محتواهای مورد علاقه خود را بر روی کارت پستال پیاده کرده و آن را به شخص مورد نظرتان هدیه دهید؛ همچنین در نظر گرفتن سلایق شخصی طرف مقابل‌تان ایده خوبی برای طراحی یک کارت پستال سفارشی است. مراکز چاپ متعددی در زمینه تولید کارت پستال‌های سفارشی فعالیت می‌کند که با ارائه اطلاعات مورد نظر نظیر نوع چاپ نوع کاغذ و محتوا می‌توانید به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید.

سفارش کارت پستال

در صورتی که قصد سفارش کارت پستال برای موقعیت‌های مختلف را دارید می‌توانید از مراکز چاپ اختصاصی در این زمینه کمک بگیرید. پیش از ثبت سفارش برای کارت پستال باید به نکاتی مانند زمان تحویل تعرفه و کیفیت چاپ توجه کنید؛ به خصوص اگر مناسبت مورد نظرتان نزدیک است و قصد هدیه دادن را دارید می‌توانید از چاپ کارت پستال‌های فوری استفاده کنید. در این شرایط سفارش کارت پستال در سریع‌ترین مدت زمان ممکن انجام و به دست شما می‌رسد.

تمامی ویژگی‌های منحصر به فرد برای سفارش کارت پستال در این شرایط قابل تغییر هستند؛ برای مثال رنگ پیش زمینه و محتوا متنی چاپ شده بر روی کارت پستال با توجه به اطلاعات ورودی از شما تغییر می‌کنند. سمت دیگر کارت پستال که دارای محتوا تصویری است را می‌توانید با ارائه فایل‌های تصویری طراحی کنید. کارت پستال‌ها در متریال‌های مختلفی مانند مقوا نازک یا کاغذ ضخیم تولید می‌شوند که انتخاب این گزینه یکی دیگر از مزیت‌های کارت پستال سفارشی محسوب می‌شود.

سخن پایانی

چاپ کارت پستال برای مقواهای نازک یا کاغذهای ضخیم انجام می‌شود که در مناسبت‌های مختلف می‌توانید از انواع آن‌ها استفاده کنید. مراکز فروش تخصصی کارت پستال یا شهر کتاب بهترین گزینه‌های موجود برای خریداری این محصولات هستند؛ همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی در بین کارت پستال‌های متنوع بهترین گزینه را سفارش دهید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ کارت پستال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات مشابه در چاپ نوین chapenovin.com
برخی نمونه کار های چاپ شده در چاپ نوین chapenovin.com