انواع برچسب کاغذی

انواع برچسب کاغذی

فهرست مطالب

انواع برچسب کاغذی

معرفی 5 تا از انواع برچسب کاغذی

  1. برچسب کاغذی نیمه براق
  2. برچسب مات کوتد
  3. برچسب مات تحریر
  4. برچسب کاغذی حرارتی

برچسب کاغذی نیمه براق

لیبل‌های کاغذی نیمه براق از رایج‌ترین برچسب‌هایی هستند که در صنایع مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود؛ زیرا در کنار کیفیت بالای خود در طولانی مدت هزینه خرید مقرون به صرفه‌ای دارند. این کاغذها به دلیل متریال ساخت خود محتوای نوشتاری یا لوگو را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهند؛ همچنین ثبات و پایداری رنگ بر روی برچسب تا مدت‌ها باقی می‌ماند. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایا استفاده از برچسب‌های کاغذی نیمه براق را بررسی می‌کنیم.

  • قابلیت تولید برچسب‌های کاغذی نیمه براق یا آرت در حجم‌های مختلف یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها محسوب می‌شود؛ بنابراین با توجه به نیاز خود می‌توانید در هر تعدادی از این لیبل‌ها استفاده کنید.
  • هزینه تولید برچسب‌های کاغذی نیمه براق یا آرت نسبت به دیگر گزینه‌های موجود از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار است؛ بنابراین در گرماژ بالا می‌توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید.
  • اغلب سیستم‌های چاپ مانند(چاپ لیبل) آفست، دیجیتال، فلکسی و غیره با لیبل‌های کاغذی نیمه براق یا آرت سازگار هستند.
  • چسبندگی و انعطاف پذیری بالای برچسب‌های کاغذی نیمه براق یا آرت از دیگر ویژگی‌های مثبتی است که باید به آن توجه کنید.

برچسب مات کوتد

اگر به دنبال کیفیت چاپ بالا در برچسب‌های کاغذی هستید به سراغ این گزینه بروید. به کارگیری ریبون در فرایند چاپ برچسب‌های کاغذی مات کوتد توسط چاپگرهای مخصوص کیفیت تولید لیبل‌ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. سطح چاپی انواع لیبل‌های مات کوتد با ریبون‌های مختلف سازگاری بالایی دارد؛ بنابراین می‌توانید انواع برچسب‌های کاغذی را با کیفیت‌های فوق العاده چاپ کنید. پایداری جوهر چاپ شده بر روی کاغذهای مات کوتد از دیگر نکاتی است که در تصمیم گیری باید آن را در نظر بگیرید.

برچسب مات تحریر

خوانایی بالا و چسبندگی مناسب انواع لیبل‌های کاغذی مات تحریر افراد زیادی را به سمت این جذب می‌کنند. در قسمت پشتی برچسب‌های کاغذی مات تحریر با استفاده از مواد سیلیکونی کرافت خاصیت چسبندگی خوبی ایجاد می‌شود؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها برای طولانی مدت به دور از رطوبت استفاده کنید. زمینه کاری انواع برچسب‌های مات تحریر در کارهای اداری و درج اطلاعات بر روی قسمت‌های مختلف محصولات کاغذی است.

برچسب کاغذ حرارتی

اگر به دنبال یک لیبل کاغذی با کیفیت به همراه پایین‌ترین قیمت بازار هستید می‌توانید به سراغ برچسب‌های حرارتی بروید. این مدل از لیبل‌ها با داشتن تنوع بالا دست شما برای تصمیم گیری را بازتر می‌کند؛ بنابراین با توجه به نوع کاربری و نیاز خود می‌توانید بهترین برچسب حرارتی مستقیم یا انتقالی را انتخاب کنید. استفاده از انواع چاپگرهای پیشرفته و ریبون‌های مختلف برای تولید لیبل‌های حرارتی گامی بزرگ در پیشرفت برچسب‌ها محسوب می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایا استفاده از برچسب‌های کاغذ حرارتی را بررسی می‌کنیم.

  • در صورت خرید چاپگرهای حرارتی می‌توانید کم‌ترین استهلاک و هزینه‌های جانبی را داشته باشید.
  • فرایند چاپ لیبل‌های کاغذی به روش حرارتی مدت زمان کوتاه‌تری به طول می‌انجامد؛ بنابراین در مدت زمان کم‌تر می‌توانید بازدهی بیش‌تری داشته باشید.
  • کار کردن با چاپگرهای حرارتی نسبت به دیگر گزینه‌های موجود از راحتی بیش‌تری برخوردار است.
  • در صورت استفاده از ریبون در چاپ لیبل کاغذ حرارتی می‌توانید کیفیت چاپ و طیف‌های رنگی متنوعی را داشته باشید.
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس