0216612617609120725026

تاثیر چاپ کاتالوگ در فروش

تاثیر چاپ کاتالوگ در فروش

فهرست مطالب

تاثیر چاپ کاتالوگ در فروش: شاید شما از تاثیر کاتالوگ در فروش و بازاریابی بی خبر باشید. باید بگوییم که کاتالوگ یکی از ابزار های تبلیغاتی است که صاحبان کسب و کار می توانند با تهیه آن به معرفی برند و محصولات خود بپردازند. به عبارتی کاتالوگ یک دفترچه است که شما می توانید در آن اطلاعات کاملی از محصول، خدمات و برند خود در آن قرار دهید و مشتریان شما با مطالعه آن می توانند اطلاعات کافی راجب شما و محصولاتتان کسب کنند.

چاپ کاتالوگ در بازاریابی

با تهیه و چاپ کاتالوگ علاوه بر تبلیغات و جذب مشتری می توانید فروش محصولات خود را نیز افزایش دهید. البته باید توجه کنید که نوع طراحی و چاپ کاتالوگ شما طوری باشد که مشتری ها را جذب کند و آنها را ترغیب به خرید کالا شما کند. کاتالوگ در واقع یک راهنمای کلی برای مشتریان شماست. در بیشتر مواقع مشتری دچار سردرگمی در خرید می شود؛ شما با تهیه کاتالوگ علاوه بر فروش کالای خود مشتری خود را نیز از سردرگمی نجات می دهید.

شما می توانید هر گونه خدمات چاپ و طراحی کاتالوگ خود را به چاپ نوین بسپارید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: 02166126176

انواع کاتالوگ

  • کاتالوگ سیمی

اگر تعداد صفحات کاتالوگ محصول شما بیشتر از 15 صفحه است؛ بهتر است از کاتالوگ سیمی استفاده کنید. این نوع کاتالوگ تبلیغاتی می تواند تمامی محصولات شما را در خود جای دهد و یک کاتالوگ جامع و کامل باشد. به دلیل سیمی بودم این نوع کاتالوگ، ورق زدن کاتالوگ راحت است و نگرانی جدا شدن ورق های کاتالوگ را ندارید. با توجه به اینکه محدودیتی در تعداد صفحات ندارید می توانید در کاتالوگ از متن و تصاویر محصولات شرکت خود استفاده کنید؛ و ابعاد کاتالوگ، تعداد صفحات، کیفیت، تصاویر و همه موارد با توجه به سلیقه و نظر شما قابل طراحی است.

  • کاتالوگ لت دار

این نوع کاتالوگ جز محبوب ترین هاست و اگر به دنبال کاتالوگی برای تبلیغات محصولات خود در نمایشگاه هستید این نمونه کاربردی ترین و بهترین گزینه برای شما است. کاتالوگ لت دار معمولا چهار یا شش تا لت دارد؛ در این کاتالوگ باید محصول خود را به صورت خلاصه به مشتریان معرفی کنید. البته شما می توانید از تصویر نیز در این نوع کاتالوگ تبلیغاتی استفاده کنید و با یک طراحی بی نظیر مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

 

تاثیر چاپ کاتالوگ در فروش
مزایا چاپ کاتالوگ در فروش
  • کاتالوگ منگنه ای

با آمدن مدل های جدیدی از کاتالوگ که ماندگاری بیشتری دارند از این نوع کاتالوگ کمتر استفاده می شود؛ در این نوع کاتالوگ نمی توان بیش از 15 صفحه داشت. چرا که برای اتصال صفحات این نوع کاتالوگ از منگنه استفاده می شود و منگنه قادر به نگهداری بیشتر از 15 صفحه نیست. با یک طراحی درجه یک می توان با این کاتالوگ نظر مخاطبان را جلب کرد.

یک کاتالوگ تبلیغاتی خوب چگونه است؟

  • یک کاتالوگ خوب باید مشتری پسند باشد یعنی زیاد طولانی و خسته کنند نباشد. طراحی جذابی داشته باشد و سبک باشد تا هنگامی که مشتری آن را در دست دارد زود خسته نشود و آن را کنار بگذارد.
  • یکی دیگر از ویژگی های یک کاتالوگ خوب این است که در حین خلاصه بودن بتواند سوالات مشتری را پاسخگو باشد.
  • عکس های کاتالوگ شما باید با کیفیت و متناسب با متون کاتالوگ باشد.
  • کاتالوگ شما باید دارای یک ترکیب رنگ چهارتایی باشد.
  • کاتالوگ به صورت رنگی و در یک برگه مناسب چاپ شود.

تاثیر چاپ کاتالوگ در فروش

چاپ کاتالوگ یک روش مناسب برای تعامل با مشتری است. شما عزیزان در هر کسب و کاری که هستید می توانید یک کاتالوگ مناسب تهیه کرده و با کمک آن کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید. شما باید در طراحی کاتالوگ محصولات خود به طور کامل محصول خود را معرفی کنید تا مشتری بتواند به راحتی چیزی که مد نظر دارد را بیابد و خرید کند. وقتی شما در کاتالوگ به خوبی ویژگی های محصول خود را بیان می کنید، او یک تصویر ذهنی از محصول شما در ذهن میسازد و با دیگر محصولات مقایسه می کند و می تواند تصمیم بهتری بگیرد. چاپ کاتالوگ در فروش تاثیر بسزایی دارد و همین طور تهیه یک کاتالوگ حرفه ای باعث می شود مجموعه شما در ذهن افراد بازدید کنند می ماند.

مزایا چاپ کاتالوگ

  • ماندگاری بالا کاتالوگ های چاپی
  • گنجایش بالا برای اطلاعات
  • سهولت در معرفی محصولات به مشتریان
  • کیفیت و هزینه مناسب

نتیجه

همانطور که گفته شد کاتالوگ یک دفترچه است که تمام اطلاعات راجب برند، محصول یا خدمات شما را در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار می دهد. با داشتن کاتالوگ می توانید کار را برای مشتریان راحت کرده و قدرت مقایسه به آنها بدهید تا دچار سردرگمی در هنگام انتخاب محصولات نشوند. با طراحی و تهیه کاتالوگ می توانید با مشتریان خود در تعامل باشید و داشتن کاتالوگ برای محصولات باعث می شود برند شما در ذهن مخاطبان بماند. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید یکی از انواع کاتالوگ ها را انتخاب کرده و برای طراحی و چاپ آنها اقدام کنید. داشتن کاتالوگ از واجبات هر کسب و کار است.

سوالات متداول

چگونه می توان یک کاتالوگ خوب طراحی کرد؟

شما می توانید طراحی کاتالوگ خود را به چاپ نوین بسپارید.

بهترین نوع کاتالوگ کدام است؟ کاتالوگ سیمی نسبت به سایرین محبوب تر و با دوام تر است. در کاتالوگ سیمی با توجه به این که در تعدا صفحات محدودیت ندارید می توانسد تمامی محصولات را به صورت کامل معرفی کنید همینطور نگرانی خراب شدن یا جدا شدن برگه ها را ندارید.

آیا می توان به صورت آنلاین ثبت سفارش برای طراحی و چاپ کاتالوگ کرد؟

بله شما می توانید با مرکز چاپ نوین تماس بگیرید و سفارش های خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *