0216612617609120725026

محاسبه آنلاین خدمات چاپی

فهرست مطالب

امرزوه، ما برای تبلیغ کسب و کار، ثبت یک کتاب، نوشتن جزوات و دیگر موارد نیاز به چاپ داریم تا طرح مورد نظرمان به صورت فیزیکی در دیده همه باشد. به همین علت، چاپخانه های زیادی در این حوزه فعالیت میکنند تا بتوانند کار ما را به صورت فیزیکی دربیاورند.

تاریخچه چاپ از زمان گوتنبرگ به دنیا معرفی شد و از آن زمان به بعد ما به طور گسترده از این فناوری برای به نمایش گذاشتن کار خود استفاده میکنیم. این کار میتواند کسب و کار، کتاب، جزوه، طرح های لباس، عکس و تبلیغات باشد.

با توجه به پیشرفت جامعه و گسترده شدن فعالیت های مجازی، امروزه، علاوه بر وجود چاپخانه های سنتی، چاپخانه های آنلاین و مجازی نیز به دنیا عرضه میشود. این فرایند به این گونه است که، چاپخانه ها، با ایجاد سایت، خدمات چاپی خود را به صورت آنلاین به مردم ارائه میدهند که این، تمام کار نیست! با ما در ادامه همراه باشید تا از دیگر پیشرفت های خدمات چاپی در کشور با شما صحبت کنیم.

 

خدمات چاپی به صورت آنلاین چگونه صورت میگیرد؟

درواقع، چاپخانه های آنلاین، با ایجاد سایت فروشگاهی، اولین قدم را در کار خود برمیدارند. در ادامه ما قالب های مختلفی را در اختیار شما قرار میدهیم، و تمامی خدمات چاپی که به صورت حضوری انجام میشود، را میتوانید از طریق سایت نیز به صورت آنلاین سفارش دهید.

نکته مهمی که در خدمات آنلاین وجود دارد، بعد از اینکه سفارش مورد نظر را تعیین کردید، سایت محاسبه آنلاین خدمات چاپی را در همان حین انجام میدهد و شما میتوانید آن را مشاهده کنید. از جمله کارهایی که حین سفارش آنلاین میتوانید انجام دهید، تعیین سایز، رنگ، مدل، تعداد و دیگر موارد است. به این معنا که، تمامی کارها صفر تا صد با نظر شما صورت میگیرد و شما میتوانید تمامی خدمات چاپی را به دلخواه خود سفارش دهید تا تیم ما در کمترین زمان، سفارش شما را ثبت و ارسال نماید.

چه خدمات آنلاینی را میتوانید ثبت کنید؟

تمامی خدمات که به صورت حضوری سفارش میدهید را از این پس میتوانید به صورت مجازی نیز سفارش دهید، بدون اینکه اذیت شوید.

چاپ کتاب، چاپ رول اپ، چاپ کاتالوگ، چاپ عکس روی شاسی، چاپ جزوه و مقاله از جمله خدمات آنلاینی است که از طریق سایت صورت میگیرد.

چاپ کتاب:

برای اینکه بتوانید، کتاب خود را ثبت و چاپ کنید مسلما کارهای زیادی را باید انجام دهید. از گرفتن مجوز تا دیگر موارد. در قسمت چاپ، باید نوع کاغذ، صفحه آرایی، نوع دستگاه چاپ و جلد کتاب را مشخص کنید.

علاوه بر آن، تمامی خدمات چاپ کتاب به صورت آنلاین از طریق سایت صورت میگیرد و مشتری باید فیلدهای مورد نظر کتاب را پر و ثبت کند تا برای شما یک فاکتور ثبت شود. پس از ثبت، محاسبه آنلاین انجام شده و شما میتوانید هزینه چاپ را مشاهده کنید و در صورت تصمیم گیری و رضایت، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای ثبت سفارشات خود به صورت آنلاین می توانید وارد وب سایت چاپ نوین شوید و خدمات خود را ثبت سفارش کنید برای اطلاعات دیگر از چاپ با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۱۲۶۱۷۶

چاپ جزوه:

پرینت گرفتن جزوات نیز از رایج ترین کارها برای دانش آموزان و دانشجویان است که همیشه دغدغه آن را دارند. شما در این سایت، با آپلود جزوه و مشخص کردن جزئیاتی نظیر: دو رو یا یک رو بودن جزوه، زمان تحویل، آدرس و دیگر موارد، سفارش خود را ثبت میکنید و هزینه به صورت آنلاین به شما گفته میشود و میتوانید آن را پرداخت کنید تا به موقع خدمت شما برسد.

چاپ کاتالوگ:

برای اینکه شما بتوانید محصول خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید، یک کاتالوگ با کیفیت به همراه دیزاین زیبا، برای کار حرفه ای شما بسیار مهم است. برای اینکه یک فروش ایده آل داشته باشید، با ما همراه باشید تا یک کاتالوگ با کیفیت و زیبا برای کسب و کارتان ثبت کنید.

چاپ رول اپ:

برای نمایش یک نمایشگاه، گردهمایی و یا همایش استفاده از رول اپ و یا استند، گزینه خوبی میباشد تا بقیه را نیز از این خبر، مطلع کنید. علاوه بر آن، برای اینکه کلاس کاری خود را حفظ کنید، تیم ما همراه شما است تا با پر کردن فیلدهای خالی برای ثبت سفارش با شما تماس بگیرد و سفارشتان را آماده کند.

 

چاپ عکس روی شاسی:

با چند کلیک ساده، میتوانید عکس خود را به صورت شاسی دریافت کنید. چاپ عکس روی شاسی با کاغذها و چوب های با کیفیت صورت میگیرد و شما با دیدن محاسبه آنلاین خدمات، میتوانید آن را سفارش و ثبت کنید که در کمترین زمان به دست شما برسد.

مزایای خدمات چاپی به صورت آنلاین

همین که شما بدون هیچ حرکتی، در جای خود نشسته و سفارشتان را ثبت میکنید یک مزیت مهم به حساب می آید.

صرفه جویی در زمان: بدون اینکه مسیری را طی کنید و برای پیگیری چندین بار به چاپخانه بروید، در کوتاه ترین زمان محصول به دست شما میرسد و در وقت شما صرفه جویی میشود.

تمیزی کار: کارکنان با حوصله بیشتر، با دقت بالا کار خود را انجام میدهند. اما اگر شما به صورت حضوری بروید ممکن است محصول مورد نظر را در حین حمل خراب کنید.

محاسبه آنلاین خدمات چاپی: وقتی که شما تمامی فیلدهای ثبت سفارش را پر کردید، هزینه نهایی به شما نمایش داده میشود.

علاوه بر موارد بالا، شما میتوانید محصول مورد نظر را در هر ساعت از شبانه روز سفارش دهید و با دقت طرح های مختلف و قیمت ها را تماشا کنید، سپس سفارش را ثبت کنید. همچنین، میتوانید سفارشات را به صورت آنلاین پیگیری کنید و از زمان رسیدن آن مطلع شوید.

تنها عیبی که خدمات آنلاین دارند،  این است که اگر شما شهر دیگری باشید، با خدمات پستی ممکن است ۳ الی ۴ روز زمان ببرد تا سفارش به دست شما برسد!

در نتیجه

با توسعه بیشتر کسب و کارها، طبیعی است که خدمات چاپی نیز به صورت آنلاین فعالیت خود را ادامه دهند چرا که امروزه، مشتریان، بیشتر تقاضای خدمات آنلاین دارند تا حضوری! پس شما با محاسبه آنلاین خدمات چاپی میتوانید از هزینه و سفارش خود باخبر شوید.

سوالات متداول

چگونه میتوانم کتاب خود را چاپ کنم؟

پس از پر کردن فیلدهای مربوط به کتاب و ثبت سفارش، کارشناسان برای اطلاعات بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه از هزینه خدمات مطلع شوم؟

پس از پر کردن فیلدها، محاسبه آنلاین خدمات چاپی صورت میگیرد و شما میتوانید هزینه را مشاهده کنید.

چاپ کتاب چه قدر زمان میبرد؟

اگر کارهای مجوز انجام شده باشد، تا ۱ ماه کتاب شما آماده است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *