0216612617609120725026

چاپ پاکت پستی کاغذی

چاپ پاکت پستی کاغذی

فهرست مطالب

چاپ پاکت کاغذی

چاپ پاکت های کاغذی یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین ها لوازم در کسب و کار ها هستند. چاپ پاکت نه تنها مود استفاده در شرکت ها بلکه برای ارسال بسته های پستی ، نامه ، صاحبین کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.چاپ پاکت به عنوان یک راه تبلیغاتی نیز هست. مانند پاکت های سربرگ ، چاپ پاکت پستی، و…

چاپ نوین ارائه دهنده خدمات چاپی شامل چاپ کتاب ، چاپ بروشور و سربرگ،  چاپ پاکت های کاغذی در طرح ها، ابعاد و کاغذ های متنوعی انجام می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این پاکت ها کاربرد های بسیاری دارند و  برای امور مختلفی کاربرد دارند. این پاکت ها در جنس های گلاسه، تحریر، کتان و … قابل اجراست  در ابعاد های A5، A4، A3، چاپ و عرضه می شوند. چاپ پاکت کاغذی آنلاین، ارزان  و فوری را از ما بخواهید: ۰۹۳۸۲۲۲۲۵۹۰۰۲۱۶۶۱۲۶۱۷۶

 

چاپ پاکت پستی کاغذی
چاپ پاکت پستی کاغذی

مزایا چاپ پاکت کاغذی

  • تبلیغات موثر

زمانی که شما نامه یا محصولات خود را با پاکت های شکیل و زیبا برای مخاطبانتان ارسال می کنید به گونه ای آنها را تحت تاثیر قرار می دهید و به آنها حس خوبی انتقال خواهید داد؛ و در کنار آن تبلیغات کسب و کار خود را نیز انجام داده اید. مانند چاپ پاکت پستی اختصاصی

  • کاهش آلودگی محیط زیست

چاپ پاکت های کاغذی به دلیل قابل بازیافت بودن و تجزیه پذیری در کوتاه مدت به محیط زیست آسیب نمی زند و به کاهش آلودگی نیز کمک می کند. همانطور که می دانید استفاده از پلاستیک ضرر های بسیاری برای محیط زیست دارد و امروزه استفاده از آنها بسیار زیاد شده است و این برای محیط اطراف ما بسیار خطر ناک بوده است. با استفاده از پاکت های کاغذی می توانیم به محیط زیست کمک کنیم.

  • قیمت مناسب

پاکت های کاغذی قیمت مناسب تری نسبت به بسته بندی های پلاستیکی دارند و این می تواند به پایداری اقتصادی کمک کند و همچنین هزینه های شما را برای تهیه پاکت ها به حداقل برساند. همانطور که اشاره کردیم استفاده از این پاکت ها به دلیل قابل بازیافت بودن می تواند سبب ایجاد کسب و کار در زمینه بازیافت شده و به طبیعت نیز کمک ویژه ای خواهد کرد.

  • کیفیت بالا

در تولید این پاکت ها از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و این سبب کیفیت بهتر آنها شده. همچنین از آنها می توان در بسته بندی محصولات غذایی استفاده کرد این پاکت ها می توانند به حفظ طعم و کیفیت محصولات غذایی کمک کنند. چاپ پاکت بسته بندی

جنس پاکت های کاغذی

کاغذ تحریر ایرانی

اگر به دنبال یک پاکت ارزان و قیمت مناسب هستید می توانید از پاکت تحریر ایرانی استفاده کنید. رنگ این پاکت نخودی بوده در زمان چاپ مات خواهد شد و همینطور تغییر رنگ در این نوع از سایر موارد بیشتر است.

کاغذ تحریر ۸۰ و ۱۰۰گرمی

پاکت تحریر ۸۰ گرمی سفید یکی از پرطرفدار ترین ها بوده و چاپ آن بهتر از کاغذ تحریر ایرانی در می آید. پاکت هایی که رو کاغذ تحریر ۱۰۰ گرمی چاپ می شوند نیز ضخیم تر و با کیفیت تر هستند.

کاغذ گلاسه ۱۳۵

اگر می خواهید پاکت شما براق و با کیفیت بهتری باشد بهتر است کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرمی را انتخاب کنید رنگ ها در چاپ این نوع کاغذ بسیار درخشنده و درجه یک هستند.

کاغذ کتان ۱۲۰ گرمی

چاپ روی کاغذ کتان ۱۲۰ گرم نیز نمونه دیگری است که می تواند یک پاکت لوکس و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. این نوع دارای ضخامت مناسب و کاغذ خاصی است که سبب منحصر به فرد شدن آن شده.

چاپ پاکت کرافت

یکی از خاص ترین کاغذ هایی که می توانید چاپ پاکت های خود را روی آن انجام دهید، کاغذ کرافت است. این نمونه سبب می شود تا یک پاکت زیبا و شیک داشته باشید و مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

 

چاپ پاکت پستی کاغذی
چاپ پاکت پستی کاغذی

ابعاد و اندازه های مناسب برای چاپ پاکت کاغذی 

شما با توجه به نیازی که دارید می توانید پاکت های کاغذی را در ابعاد مختلفی چاپ کنید. چاپ پاکت های کاغذی در انواع پاکت نامه، پاکت A4، پاکتA5، پاکتA3 و پاکت CD قابل اجرا می باشد. پاکت های نامه که با نام پاکت های مخملی نیز شناخته می شوند یکی از ارزان ترین پاکت ها هستند و سایز آنها ۱۱ در ۲۲ است؛ که در جنس های تحریر، کتان، گلاسه، کرافت و کارتی قابل چاپ هستند.

همچنین می توانید چاپ پاکت های A5 را داشته باشید که نصف A4 ها می باشند و در ابعاد ۵/۱۶ در ۵/۲۱ وجود دارند. پاکت های A4 جز پر کاربرد ترین ها می باشند که در دفاتر اسناد رسمی، املاکی ها و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در ابعاد ۲۳ در ۵/۳۰ وجود دارند.

پاکت های A3 جز پاکت های بزرگ محسوب می شوند و بیشتر در آتلیه ها یا رادیولوژی و برخی شرکت ها دیده می شوند. ابعاد آنها ۲۳ در ۴۴ می باشد و بیشتر چاپ آنها روی کاغذ های تحریر ۱۲۰ گرمی و کتان ۱۲۰ گرمی انجام می شود.

برای CD ها نیز نیاز به پاکت هایی داریم تا از آسیب دیدن آنها جلوگیری کنیم. داشتن یک پاکت زیبا و جذاب برای CD ها بسیار ضروری بوده و مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد. معمولا چاپ پاکت CD ها در دو جنس سلفون مات ۳۰۰ گرمی و گلاسه یووی ۳۰۰ گرمی انجام می شود.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم شما را با پاکت های کاغذی و انواع جنس کاغذ های مناسب برای چاپ آنها آشنا کنیم. چاپ پاکت های کاغذی امروزه بسیار زیاد شده و برای انواع کسب و کار ها مورد استفاده قرار میگیرد؛ به عنوان مثال در آتلیه ها، املاکی ها، ادارات و… از پاکت های کاغذی استفاده می شود. پاکت های کاغذی را می توانید در ابعاد مختلف با توجه به نیاز خود داشته باشید. کاغذ های بسیاری برای چاپ این پاکت ها وجود دارند که شما می توانید بهترین آنها را با توجه به کسب و کارتان انتخاب نموده و به این توجه داشته باشید که با یک پاکت خوب و شکیل می توانید تبلیغات کرده و توجه مخاطبان را به کار خود جذب کرده.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *