0216612617609120725026

قیمت چاپ کاتالوگ

فهرست مطالب

بازاریابی کاتالوگ برای شرکت یا سازمان شما بسیار مهم است. حتی در عصر فناوری دیجیتال امروزی، هیچ جایگزینی برای قدرت یک کاتالوگ با طراحی جذاب وجود ندارد.

با استفاده از بازاریابی کاتالوگ چاپی، شرکت ها می توانند بهترین تصویر خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهند و آنها را به بخشی از پایگاه مشتریان وفادار خود تبدیل کنند. بیلبوردهای با قدرت بصری جذاب توجه هر مشتری در حال حرکت را به خود جلب می کند. هیچ چیز مانند یک کاتالوگ به همان اندازه زیبا وجود ندارد که بتوان بدون دردسر آن را مشاهده کرد و به سادگی می توان آنها را از طریق خدمات چاپ آنلاین تهیه کرد.

شرکت ها اغلب زمان، تلاش و پول زیادی را برای تولید کاتالوگ و توزیع آنها سرمایه گذاری می کنند. بنابراین آنها باید تمام تلاش خود را برای موفقیت کمپین های بازاریابی کاتالوگ خود انجام دهند. کاتالوگ های چاپی ابزار بسیار خوبی هستند که با آن ها می توانید توجه مردم را به کسب و کار خود جلب کنید.

مزایای چاپ کاتالوگ

تمایز

در گذشته برند یا خط تولید جدید با وب سایت، کاتالوگ آنلاین و غیره مهم بود. امروزه این شما را متمایز نمی کند و داشتن کاتالوگ چاپی با کیفیت این کار را انجام می دهد. ارائه محصولات خود از طریق کاتالوگ چاپی شما را در بازار رقابت پیشتاز می کند.

تقسیم بندی

با یک کاتالوگ چاپی، شما تصمیم می گیرید که چگونه آن را توزیع کنید و به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید. با آگاهی خوب از جایی که مشتریان بالقوه شما هستند، می توانید اثربخشی سرمایه گذاری ارتباطی خود را چند برابر کنید.

یکپارچه سازی

در امر بازاریابی، ارتباطات چاپی ضروری است و به شما امکان می دهد کانال های مختلف را هماهنگ کنید. برای مثال، کاتالوگ شما می‌تواند حاوی کدهای QR باشد که به برگه محصول در وب‌سایت شما پیوند دارند یا الگوهای واقعیت افزوده دارند. به عبارت دیگر، کانال چاپ شما را به کانال آنلاین متصل می کند.

 حضور

یک کاتالوگ چاپ شده بخشی از محیط کاری برای مشتری شما خواهد بود. می توان آن را به راحتی حمل کرد و چندین نفر می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند. می توان روی آن یادداشت کرد و استفاده از آن آسان است. علاوه بر این، کاتالوگ چاپ شده بهترین ابزار فروش برای تیم فروش است.

تاثیر

کاتالوگ چاپی یک شی فیزیکی است. آنچه به صورت فیزیکی می بینید بسیار بیشتر از یک کاتالوگ آنلاین در حافظه مشتری بالقوه شما باقی می ماند. طراحی جذاب، ارائه، نوع جلد و کاغذ باکیفیت، همچنین روکش‌ها و صحافی، چندین راه ظریف برای انتقال برند شما به کاتالوگ چاپی می‌دهد و به آن بُعدی از تأثیرگذاری بر روی خریدار می‌دهد که کاتالوگ‌های آنلاین نمی‌توانند آن را داشته باشند.

نکاتی که باید قبل از چاپ کاتالوگ در نظر بگیرید

کاتالوگ ها شاید موثرترین راه برای فروش برند شما باشند. آنها فضای زیادی را برای توضیح کافی کسب و کار شما فراهم می کنند و همچنین به شما امکان می دهند خدمات یا محصولات خود را برای مشتری توضیح دهید. قبل از چاپ باید به چند نکته توجه کرد.

طراحی ساده

طراحی را ساده نگه دارید و لوگوی کسب و کار خود را به نقطه کانونی تبدیل کنید. این به شما کمک می کند تا توجه را به برند خود جلب کنید و همچنین به شما کمک می کند تا در ابتدای کمپین خود، برند خود را به رسمیت بشناسید. هنگام معرفی افراد برای اولین بار با کسب و کار خود، ایجاد نوردهی بالا مهمترین چیز است. با انجام این کار، مردم شروع به دیدن مزایای کلیدی کسب و کار شما خواهند کرد.

سهولت در توزیع

سهولت توزیع عامل دیگری است که هر کسب و کار کوچک باید در نظر بگیرد. قابل حمل بودن کاتالوگ ها اهمیت زیادی دارد. آنها را می توان تحویل داد، پست کرد، در نامه های پستی، کیت های مطبوعاتی و خیلی چیزهای دیگر گنجاند. آنها همچنین برای شروع بازاریابی دهان به دهان بی دردسر هستند. برای شروع، سعی کنید به هر زمان که با مشتریان ارتباط برقرار می کنید فکر کنید و سعی کنید کاتالوگ خود را در هر تلاش ارتباطی بگنجانید.

لوگو

مطمئن شوید که لوگوی کاتالوگ شما به صورت حرفه ای ساخته شده است. اگر شروع به ایجاد لوگوی خود کرده اید، قبل از ارسال کاتالوگ های خود برای چاپ، حتما بازخورد دریافت کنید. بنابراین از دوستان و خانواده خود بپرسید که آنها چه فکر می کنند و برای بهبود آن چه کاری انجام دهید.

سخن پایانی

چاپ کاتالوگ همچنان بخشی عملی از کیت بازاریابی هر شرکتی خواهد بود. بسیاری از سازمان ها از طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای و سفارشی برای به دست آوردن نتایج بهتر استفاده می کنند. ظاهر مهم است و برای ایجاد تصویر برند خوب در ذهن بیننده باید جذاب باشید. شهرت و تجربه ارائه دهنده خدمات چاپ کاتالوگ ، تعیین کننده موفقیت این ابزار بازاریابی قدرتمند خواهد بود. برای اطلاع از قیمت چاپ کاتالوگ با چاپ نوین تماس بگیرید ۰۲۱۶۶۹۳۸۹۴۲

سوالات متداول

کجا می توان چاپ کاتالوگ انجام داد؟

مرکز چاپ نوین در میدان انقلاب تهران، انواع خدمات چاپی را با کیفیت بالا و قیمت به صرفه ارائه می کند. جهت چاپ کاتالوگ و اطلاع از قیمت چاپ کاتالوگ با همکاران ما در چاپ نوین تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۹۳۸۹۴۲

قیمت چاپ کاتالوگ چقدر است؟

قیمت چاپ کاتالوگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت چاپ کاتالوگ با مرکز چاپ نوین تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۶۶۹۳۸۹۴۲

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *