0216612617609120725026

چاپ بروشور تهران

فهرست مطالب

چاپ بروشور

بروشور یک سند کاغذی آموزنده برای تبلیغات است که می تواند در قالب جزوه تا شود. بروشورها اسناد تبلیغاتی هستند که در درجه اول برای معرفی یک شرکت، سازمان، محصولات یا خدمات و اطلاع دادن به مشتریان بالقوه یا اعضای عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها معمولاً یا داخل روزنامه ها توزیع می شوند، شخصاً توزیع می شوند یا در قفسه های بروشور در مکان های پرتردد قرار می گیرند.

مرکز چاپ نوین سال هاست که در زمینه چاپ کتاب و جزوات فعالیت می کند. این مرکز در اسرع وقت و با کمترین زمان و هزینه، خدمات چاپی شما را به انجام می رساند. شما می توانید جهت چاپ بروشور فوری و اطلاع از قیمت چاپ بروشور با چاپ نوین تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۹۳۸۹۴۲

اهداف و مزایای چاپ بروشور

هدف اصلی یک بروشور گسترش دانش خواننده در مورد یک موضوع خاص است که بروشور در آن متمرکز است.

  • با طراحی بصری فوق العاده زیبای آن، در نگاه اول چشمان مخاطب هدف را جلب می کنید.
  • محصولات، نمایندگی یا خدمات خود را به روشی بصری تبلیغ می کنید.
  • بین خود و مشتریان بالقوه خود اعتماد ایجاد می کنید.
  • در مقایسه با تبلیغات در تلویزیون یا روزنامه ها، بروشورها مقرون به صرفه تر به نظر می رسند.
  • پس از اینکه مردم به تبلیغات آنلاین پر زرق و برق عادت کردند، یک بروشور ملموس، لمسی و ظریف ارزشمندتر می شود.

 

چاپ بروشور تهران
چاپ بروشور تهران

دلایل استفاده از بروشور

واقعیت این است که بروشور یکی از بهترین اشکال بازاریابی است که به راحتی می تواند با افزایش نفوذ کسب و کار و نرخ تبدیل، نتایج سریعی را ارائه دهد. برخی از دلایل استفاده از بروشور به شرح زیر است :

  • روشی مقرون به صرفه است.
  • به راحتی توسط خوانندگان قابل درک است زیرا از زبان شفاف برای ایجاد آگاهی در مورد چیزی استفاده می کند.
  • از نظر دستیابی به مخاطبان هدف، چشمگیر است.
  • اکثر بروشورهایی که به خوبی طراحی شده اند زمان کمی را صرف جلب توجه مشتریان بالقوه می کنند.
  • یک شکل ثابت از برندسازی را ارائه می دهد.
  • محصولات و خدمات آتی معتبری را که توسط یک شرکت ارائه می شود، معرفی می کند.

انواع بروشور

از انواع بروشور می توان به مواردی مانند بروشور حرفه ای، بروشور مسافرتی، تبلیغاتی، منو، کافی شاپ، معماری، حقوقی، املاک و مستغلات، بهداشت و درمان، خدمات نظافتی و… اشاره کرد.

بروشور حرفه ای

توسط مشاغل و سازمان ها استفاده می شود تا بتوانند حرفه خود را برای خوانندگانی که ممکن است مشتریان بالقوه باشند، تبلیغ کنند. بروشور های حرفه ای معمولا در محیط های تجاری و مدارس کاربرد دارند و محتوای آن ها به طور مستقیم و با اصطلاحات فنی ارائه شده است.

بروشور مسافرتی

بروشور های مسافرتی به بروشور هایی اطلاق می شود که توسط آژانس های مسافرتی و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند که در آن محتوا و قالب آن ها حول محصولات و خدمات می چرخد. مانند بسته های مسافرتی، فروش چمدان، قطب نما و…

بروشور تبلیغاتی

بروشور تبلیغاتی به طور خاص توسط شرکت های بازاریابی و آژانس های تبلیغاتی استفاده می شود. محتوای بروشور تبلیغاتی می تواند هر چیزی باشد از املاک گرفته تا رستوران.

بروشور منو

بروشور های منو توسط مشاغلی مانند رستوران ها برای تبلیغ غذاهای خود استفاده می شود و معمولا برای تحویل به بیرون است. این بروشور ها مانند منو طراحی می شوند و شامل جزئیاتی مانند نحوه سفارش و مدت زمان تحویل هستند.

 

ایده ها و مثال ها را جمع آوری کنید.

مانند هر پروژه دیگری، هدف از این کار، ایجاد یک سند جذاب، خوب طراحی شده و آموزنده است. به همین دلیل، باید با آشنایی با سبک ها، گرافیک ها و نحوه نوشتن بروشور خود شروع کنید. بهترین راه برای انجام این کار، جمع آوری چندین مثال است که ممکن است با مفهوم اولیه شما مطابقت داشته باشد.

برای پروژه خود طوفان فکری کنید.

پس از جمع‌آوری مثال‌ها و آشنایی کامل با اینکه چگونه بروشور خود را دوست دارید، ایده‌های فکری خود را مطرح کنید. سوالات زیر را برای کمک به شما در این فرآیند از خود بپرسید:

  • مخاطبان بروشور شما چه کسانی هستند؟
  • بودجه شما برای کل این فرآیند ساخت بروشور چقدر است؟
  • برای اطلاعات بیشتر، شفاف سازی و حتی پیش نویس بازخورد باید با چه کسی بیشتر مشورت کنید؟

طرح کلی را با نقشه ذهنی بنویسید.

نقشه ذهنی راه بهتری برای ارائه افکار شما در مورد این نوع پروژه است. شما باید از آن برای ایجاد یک طرح کلی استفاده کنید، که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که بروشور چگونه به نظربرسد، چه چیزی شامل شود و چگونه آن را سازماندهی کنید.

چاپ بروشور تهران
چاپ بروشور تهران

نحوه توزیع بروشور

راه های مختلفی برای توزیع بروشور وجود دارد. برخی از آنها بسیار ساده هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به هزینه های نیروی کار اضافی نیاز داشته باشند. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است به شما در توزیع بروشورهایتان کمک کند:

  • آنها را در باجه تسویه حساب یا بیرون روی میز در هر مکان فروشگاه قرار دهید.
  • بروشور را حضوری تحویل دهید. این زمانی ایده آل است که با مشتریان خود در مورد خدمات یا محصولات خود صحبت می کنید و می توانید بروشورهایی را برای کسب اطلاعات بیشتر یا اشتراک گذاری با دوستانشان به آنها بدهید.
  • از پست خانه به خانه بیشتر در هنگام برقراری ارتباط با اطلاعات حرفه ای تر یا هنگام انتقال اطلاعات محصول به مشتری پس از تکمیل سفارش استفاده کنید.
  • یک قفسه در محل فروشگاه خود تنظیم کنید.
  • برای کسب و کار آنلاین، ارسال ایمیل کپی فیزیکی یا کپی الکترونیکی بهترین گزینه است.
  • افراد کمی را استخدام کنید تا آنها را در سراسر شهر در مکان های مختلف مانند ایستگاه های اتوبوس و قطار، بازار یا حتی رستوران ها توزیع کنند.

 

 

  • چاپ بروشور تهران
    چاپ بروشور تهران

 

سوالات متداول

چاپ بروشور فوری را کجا می توان انجام داد؟

مرکز چاپ نوین در انقلاب تهران با تجربه طولانی در زمینه انواع چاپ، کیفیتی فوق العاده را به شما ارائه می کند. جهت چاپ بروشور فوری و کسب اطلاعات بیشتر با چاپ نوین تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۶۶۹۳۸۹۴۲

قیمت چاپ بروشور چقدر است؟

قیمت چاپ بروشور به عوامل مختلفی بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت چاپ بروشور و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در چاپ نوین در ارتباط باشید. ۰۲۱۶۶۹۳۸۹۴۲

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *